La hanul "Arta culinara" Loc de intilneala virtuala,servim di tăti pentru tăţî
Postat 21 February 2012 - 01:46 PM
Postat 21 February 2012 - 02:00 PM
Postat 21 February 2012 - 02:03 PM
moatza, la 21 February 2012 - 01:25 PM, a spus:
Dra Rita a primit si ea? ai mei sunt amatori si am citit si-n carte ca pot primi cate-o bucatica de cozonac.
Ai dreptate, am gresit la proportii si au iesit dungile prea groase, insa este delicios! Sigur il mai execut!
Normal ca D-ra Rita a primit niste firimituri (la carte scrie ca pot primi "desert"), Dl.Cody si D-ra Ursula cate o bucatica, scap de ei! Iar Cody si Rita sunt nelipsiti de langa mine cand prepar ceva in bucatarie.
Postat 21 February 2012 - 02:05 PM
moatza, la 21 February 2012 - 01:36 PM, a spus:
Postat 21 February 2012 - 02:25 PM
M-a inspirat tarta cu crema de vanilie a Adrianei
SAM_2599.JPG (46.06K)
Number of downloads: 0
Postat 21 February 2012 - 02:28 PM
2ut, la 21 February 2012 - 12:32 PM, a spus:
In ceea ce priveste kilogramele, ideal (pentru mine) ar fi sa dau jos 16kg, dar nu prea cred, ca de 2 ani ma tot invart un pic in sus, un pic in jos.
Ideal, mai lasa-ma cu idealul... eu la 1,70m am 73-75kg, normal ca ideal ar trebui sa mai dau jos, doar ca eu sunt supersatisfacuta de ce am realizat pana acum. Asa ca idealul meu in viata e femeia cu mustata... 75kg sunt mai mult decat perfecte.
Cui nu-i convine sa fie sanatos!
Daca ai de slabit asa cum am eu, vezi-ti linistita de viata!
Mutti, la 21 February 2012 - 12:50 PM, a spus:
Oricum , in 11 si in 17 merg la targ de lucruri de copii , am rezervat deja mese si vand ce apuc.
Targuiala placuta!
moatza, la 21 February 2012 - 01:25 PM, a spus:
Sorina, azi ce-ai la cazan?
La pranz simplu, am scapat usor cu fetele. Daca le dai paste sunt cele mai fericite. Asa ca ele paste iar eu carne la piastra cu rosii si un pahar de vin rosu.
De acum incolo ne ocupam de cina si zilele urmatoare. Asa ca va urma:
- pateu din ficat de curcanei