Ceilalti blanosi care ne fac viata mai frumoasa..Ham, ham..
Postat 23 March 2012 - 10:12 AM

Postat 23 March 2012 - 10:30 AM
Piscotel, la 23 March 2012 - 10:11 AM, a spus:
Asa e, ajuta si tehnologia cu siguranta dar fara un pic de experienta ce te faci? Si ceea ce ma inspaiminta cel mai mult in ziua de azi sunt medicii si/sau veterinarii care se bazeaza prea mult pe tehnologie si prea putin pe experienta

Foxy, Puffy ar sta si ea sa o mingii si sa te joci cu ea toata ziua, citeodata isi ia mingea (are 3 dar o prefera mereu pe prima pe care a avut-o si care normal ca e cea mai urita, din cind in cind o bag in masina de vase la spalat) si vine sa mi-o puna pe genunchi ca sa ne jucam.
De regula dupa cina eu stau pe divan cu paharul de vin, Marco cu La stampa si Stefano pe scaun la masa dar linga noi, ala e momentul de tandrete si joaca maxima cu toti 3, minge si de toate. Acu ii pun mingea pe marginea divanului si o invit sa o ia, doar ca atunci cind ea vrea s-o prinda eu i-o iau, sa vezi cum se pune pe pozitia culcat si se lamenteaza, cu un ton diferit de toate celelalte. Chiar azi ii ziceam lui Stefano ca mijlocul ei de comunicare verbal sa-i zic asa e latratul, dar are un ton si un mod pentru fiecare lucru pe care vrea sa il exprime. Apoi la un moment dat seara se satura de jucat si se duce in culcusul ei si se uita la noi.
Lia, si eu am dormit pe divan cu ea in primele 2 nopti dupa operatie, intr-a treia a venit si Stefano sa ne tina companie

Postat 23 March 2012 - 11:06 AM

Vara trecuta am tuns-o si noi pe Ursula si parea tare fericita. Deci aia inseamna ca asa blanoasa ii era cald.
Postat 23 March 2012 - 11:42 AM
Deci a avut demodecie, nu? Probabil i a facut injectii cu amitraz sau ivomec (parca asta se mai foloseste doar la cai si porci, e cam strong pentru caini acum) si baie tot cu d astea cu solutii.Cu ficatelul sta bine? intreb ca la tratamentul asta, toate astea sunt foarte "agresive" cu ficatul.