Forum Culinar: Gateau Royal - Forum Culinar

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Gateau Royal tort ciocolatos exceptional

#21 Useril este offline   Foxyy 

  • Moderator
  • Grup: Moderators
  • Postari: 14,143
  • Inregistrat: 24-November 09
  • Location: H P

Postat 25 January 2012 - 11:35 AM

Vezi postareasorinadaniela, la 25 January 2012 - 11:13 AM, a spus:

Cum poate sa araaaatttteeee... acum daca fac cum ai facut tu pot sa mananc si eu, da' nu stiu cat va manca populatia. Ei sunt amatori de ciocolata alba si cea cu lapte... da' daca le-o fac cum vor ei numai pot manca eu.
La cat de complicatoasa e treaba, e clar ca daca (e gresit 'daca', mai degraba 'cand') ma voi decide sa-l fac am sa-l fac in asa fel incat sa-l pot papa si eu. Cred ca-l voi hali pe tot eu... si ce rau imi paaarrreeee...

Te astept pe aici cu varianta montificata. In linii mari, cred ca ingredientele sunt conforme, dar precis mai trebuie modificat cate ceva...
Daca nu le-o placea.... papi tu tot. Ei pierd! :icon_fessee:

#22 Useril este offline   Phoenix 

  • Bucatar sef
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2,574
  • Inregistrat: 13-December 10

Postat 25 January 2012 - 11:51 AM

Vezi postareaFoxyy, la 25 January 2012 - 11:02 AM, a spus:

Vezi postareaizuk, la 25 January 2012 - 10:30 AM, a spus:

Foxyy, esti geniala. Arata super bine . Tare l-as face si eu .

Vezi postareaEllani, la 25 January 2012 - 01:17 AM, a spus:

Eu am hotarat deja,nu conteste cate ore imi ia,indiferent daca gasesc\fac gavotele(sau incerc sa le inlocuiesc cu ceva) il fac neaparat si chiar destul de curand.Nu chiar maine,dar totusi..


Daca gasesti gavote , sa imi spui cine e producatorul , precis este si la mine , ca noi nordicii suntem mai cu coarne , nu gasim chiar orice producator pe piata .